neděle 7. února 2010

Cesta zpátky, aneb neůmyslem k užitku..

.. před několika dny mě napadlo, že vyzkouším novou adresu a u té myšlenky jsem měl zrovna otevřené webovky Hyundaie. Umí odeslat reklamní prospekty k danému vozu, pěkně po staru v tištěné formě ..

.. dnes jsem sem se cvičně zdržel u vchodu a zaradoval se .. v mé vlastní schránce je pošta ( kupodivu ) adresovaná přímo mně .. a hned první, co mě upoutalo, byla má nová adresa.


.. ano, raduju se proto, že někde někomu došel toner, ale v první chvíly jsem byl velmi příjemně potěšen a až polichocen.

.. velmi snadno ( levně a vtipně ) je možné ukázat osobní přístup. Taková drobnost, jako je náznak lidského vstupu, může zásadně ( podvědomě ) změnit efekt reklamy ..

Žádné komentáře:

Okomentovat