.. před několika dny mě napadlo, že vyzkouším novou adresu a u té myšlenky jsem měl zrovna otevřené webovky Hyundaie. Umí odeslat reklamní prospekty k danému vozu, pěkně po staru v tištěné formě ..
.. dnes jsem sem se cvičně zdržel u vchodu a zaradoval se .. v mé vlastní schránce je pošta ( kupodivu ) adresovaná přímo mně .. a hned první, co mě upoutalo, byla má nová adresa.
.. ano, raduju se proto, že někde někomu došel toner, ale v první chvíly jsem byl velmi příjemně potěšen a až polichocen.
.. velmi snadno ( levně a vtipně ) je možné ukázat osobní přístup. Taková drobnost, jako je náznak lidského vstupu, může zásadně ( podvědomě ) změnit efekt reklamy ..
neděle 7. února 2010
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat