pátek 30. ledna 2009

Teorie zpětného strachu

Nedávno se mi stalo.. půjčil sem přítelkyni auto, že si chce něco vyřídit..

Asi měsíc před tím jsme měli nehodu, kdy rozbila svoje clio a od té doby měla strach z řízení ..

Věc se má tak, děvče moje nešťastné si usmyslelo, že v neděli o půlnoci, -5 stupňů celsia, v autě ve kterém seděla za volantem snad 3x v životě a navíc špatně vidící za tmy, že projede si úsek, kde stala se ona nehoda .. když sem to pak zpětně zjistil, snad po právu sem byl naštvaný, protože jela potají a jela úsek, kde toho času ( neděle 23:30 ) neběhají ani zajíci, natož řidiči, co by mladé dívce v event. nesnázích podali pomocnou ruku ..

Toto zjištění ve mě vyvolalo pocity, které jsem pojmenoval jako zpětný strach. Zpětný strach by se dal definovat, jako strach, který se váže k událostem minulým, které se ale, pochválen buď strejda google, staly tak, jak dobře je, tedy strachu nebylo učiněno zadost..

Pravda je, že vidím občas věci černěji, než by bylo zdrávo ( zase mi to ale pak dává o to víc radosti, když nestane se tak.. ), ale když sem si uvědomoval, co všechno, z jak zbytečného důvodu a jak nepříjemně mohlo se stát, zrovna do zpěvu mi nebylo ..

2 komentáře:

  1. Ráda bych při této příležitosti na Křupíkovi uplatnila teorii zpětné omluvy...
    Takže.....
    Křupíku PROMIŇ!!!
    Už nikdy více nebudu úmyslně či neúmyslně v tobě vyvolávat tyto pocity. V tomto případě to bylo samozřejmě neúmyslné, v podstatě nevinný výlet v podobě "překonej svůj strach". Snaž se pochopit a odpustit:*
    Vždyť jsem jen malý nevinný zvířátko, a celý tvoje:*:*:* a na takový zvířátka se nejde přece zlobit.
    MT

    OdpovědětVymazat