pátek 30. ledna 2009

Na co blog.. ?

.. no, na co .. v podstatě na nic, nicméně, ..

Jsou časy, kdy mně prostě napadne něco, co bych si chtěl napsat, jsou časy, kdy mě něco naštve tak, že bych o tom chtěl napsat a jsou taky časy, kdy mě něco potěší tak, že bych si to chtěl .. namalovat :-)

Proto mě napadlo po dlouhém přejímání a dlouhém stádiu laxnosti, že se na to konečně vrhnu a vytvořím si blog. V podstatě mě k tomu přivedl rotten77, který už dlouho dobu publikuje svoje myšlenky a postřehy a taková myšlenka - psát na web - mi už dlouho vrtala hlavou ..

I přes fakt, že tyhle řádky jistě nebudou trhat rekordy v návštěvnosti, jako Hulán se svým sociálním inženýrstvím maskovaným domnělým hulvátstvím a čirou otevřeností věřím, že alespoň mě poslouží jako zajímavý nástroj pro ventilaci myšlenek..

Předpokládám, že najde-li si oné ty, co zadají občas do url ono magické.. "k5Up.blogspot.com", nebude jim jistě naškodu forma, jakou sem budu psát .. vzhledem k tomu, že nerad skrývám a nerad kamufluju cokoli, natož vlastní názory, je pravděpodobné, že zde padnou slova jadrná a často i názory také, jako nejsou zrovna trendem .. proto, kdokoli/cokoli sem zavítá, nechť nediví se ..

Většina toho, co se tu objeví, bude psána slohem rozjímacím, přímo či nepřímo vyžadujícím komentář, tedy spíše k zamyšlení ..

Žádné komentáře:

Okomentovat