středa 24. srpna 2011

.. nepochopený nástroj ..

.. jo, je to moderní, klientící si tam s nama budou vykládat .. fajn, ale je třeba se zamyslet, jak má taková komunikace vypadat a co tím chce společnůstka sledovat. Mnozí chápou facebook jako "uvolněnější" komunikační nástroj a to je dle mého idea správná. Na oficiality tady máme stále doporučené dopisy a upocené tváře při osobním jednání, ale proč o tom melu .. znáte někdo smutnější způsob, jak vyjádřit díky za pochvalu?

.. ponaučení je prosté, vyjádřete si v % poměr pochvalných, kárných a dotazovacích postů na své zdi a dojdete-li k závěru, že je pochvalných násobně méně, věnujte více času reakci na takovéto posty .. v našem modelovém případě, je velká škoda nevyužit "otevřenosti a uvolněnosti", která se na sociálních sítích přímo čeká. Strojený chlad, byť v některých případech jistě dlouho budovaný PR model, do takovéhoto způsobu komunikace nepatří.

.. kdyby alespoň ten smajlík ..





Žádné komentáře:

Okomentovat