sobota 11. dubna 2009

Hulanizuj!

Zmrd a vyžírka Lukáš Krpálek!


Lukáš Krpálek je ukázková vyžírka. Před 6 měsíci jsem mu instaloval svůj systém, udělal celý design, potom instaloval a udělal celý design fóra, a taky dvakrát dělal upgrade systému na nejnovější verzi a upravil jeden z pluginů aby pracoval s jeho telefonem. Desítky a desítky hodin práce. Nedělal jsem to za cash, spíše jako barter, Lukáš Krpálek mi ale slíbil, že pokud budu cokoliv potřebovat, tak to bleskurychle zdarma zařídí. Chápal jsem to jako gentlemanskou dohodu. Před pár dny / týdny jsem něco potřeboval (po více než půl roce a poprvé), tak jsem se na něj obrátil, a ten mi sdělil, že nemá čas (potřeboval jsem jen něco sehnat, nešlo ani o cash). Lukáš Krpálek zjevně není gentleman, je to prolhaný človíček, co rád bere, lže, a neplní dohody. A s lidmi, co nedrží dané slovo, s těmi není možné dělat žádný business, o podrazy nemá nikdo zájem.

....

http://hulanator.kompost.cz/index.php

....

Žádné komentáře:

Okomentovat