neděle 15. února 2009

VW Touareg? proč ne..

.. když je to tak tak super věc!

Mám velký, bez mála dvousty dieselovými koníky poháněný husťácký auto! Je to super kára, drsňáci s tim jezdí do Maroka sjíždět duny.. A já sem taky hustej! Sem prostě drsňák!


A pak se najde idiot, kterej na mě bude dorážet v letité felicii, marnotratný bezmozek v nějaké staré plechové skořápce, co nejede ani z kopce..

.. bude ho strašně srát, že se se svým, fakt jako hustě přesňácky drsným pekáčem budu držet co nejvíc dělící čáry - přece si tu svou krásku velkou plechovou nenechám obdivovat pohledem ubohých kolemjdoucích, když pojede potupně u krajnice.. nikdy!

.. a ten idiot v té felicii .. přece nepojedu tady přes ty díry víc jak 20km/h?!? .. co si sakra myslí, že si to chci rozbít? .. ti blázni, co s tím jezdí do Maroka jsou magoři, kdo by si kupoval teréní auto a choval se tak, jako že má "teréňáka"? proboha! .. každej se přece bojí děr.. ( ale stejně jsou to husťáci a já mám stejně husťáckej auťák! - jo, sem samec! )

.. magor, na co čeká? .. on se mě snad snaží předjet? .. proč tak kličkuje? to mu snad vadí, že to mám tak krásně velký a přes úžasně tmavý okna není vidět skrz? - bože, on si snad myslí, že uhnu od té dělící čáry a udělám mu prostor? cha, felicie? nikdy!

.. zaváhal sem, asi sem se štáral na levém varleti, pocuknul sem volantem směrem ke krajnici a než jsem se spamatoval, tak si ten magor snad myslel, že ho nechám, aby mi to nandal? nikdy! Cukl sem volantem zpátky a ten idiot se mohl zbláznit - on tam snad ani nemá ESP - cha - tak divoce se mi to rozvlnilo, když se potupně vracel za moje krásná záda, ( vjel sem mu tam pěkně z ostra, jako správnej drsńák! ) blikajíc a házejíc rukama ke stropu ..

.. tak sem mu zapnul mlhovku, a ještě kousek zpomalil - aby okolní viděli, jak to mám krásný a mohly si užívat skvostného pohledu na můj stroj ještě chvilku déle .. a ten ubožák v tom vraku, aby si mohl hlasivky vyřvat ..

.. pak sem mu nakonec před koncem té marnotratné obcičky ukázal, co dokážu! háá, tady máš parchante, nažer se, koníky se probudily a krásně mužně sem mu ujel .. jen sem si všiml, jak zablikal, asi sem ho překvapil a poklekl, před mou silou ..

( aneb cesty za prací s idioty na silnicích .. )

1 komentář:

  1. To je příběh jak z Večerníčku.
    Magor jsi sám a pěkně velký.

    OdpovědětVymazat